úterý 28. října 2014

Šílený profesor - Recenze


Kniha: Šílený profesor
Díl v sérii: 1
Série: Horror School
Autor: Charles Gilman
Počet stran: 127
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Na téhle základní škole se dějí divné věci. Ze šatních skříněk vyskakují krysy. Žáci se záhadně ztrácejí. Školní knihovna je bludištěm tajných chodeb. A učitel biologie se chová velice, velice zvláštně.
Robert Arthur věděl, že přestoupit na jinou školu nebude nic jednoduchého, ale tohle je na pováženou! S pomocí nových, poněkud neobvyklých kamarádů zjišťuje, že se toho ve škole děje víc, než je na první pohled patrné. Dokáže ta tajemství odhalit dřív, než bude pozdě?


Do téhle knížky jsem se spíše pustila jen ze zvědavosti, protože mě zajímalo co se může v takovém příběhu ukrývat a taky jsem si chtěla trochu odpočinout od knih které normálně čtu. Rozhodně jsem dobře udělala, protože tohle bylo skvělé oddechové čtení na skoro jedno odpoledne.

Hlavní hrdina Robert nastupuje na novou školu a kde nikoho nezná. Hned první den se stane něco divného a celkově ta škola mu přijde podivná a on se pokusí s dalšími kamarády odhalit pravdu. Robert mi byl sympatický a jako z hlavní postavou jsem s ním byla spokojená. 

Samotný styl autora mi sedl a rozhodně bych si chtěla přečíst další díl. Knížce nechyběla akce, napětí a samotný příběh se četl lehce a byl velmi čtivý, takže to budete mít rozhodně přečtené rychle. Jinak mladší čtenáři z ní budou nadšené.

Samotná knížka je považována za horor, což já už ve svém věku brát nemůžu, protože přeci jen neměla jsem se čeho bát, ale myslím, že kdybych to četla tak v 11-ti letech tak bych se možná trochu bála a možná by mi šel i mráz po zádech. Některé části se mi i dokonce hnusily a měla jsem to někdy i z toho chutí přeskočit, zajímalo by mě jak to musí působit na děti kteří tuto knihu už četli.

Co musím ještě vyzdvihnout jsou ilustrace celé v knize, které jsou opravdu dokonalé a já je v knížkách prostě zbožňuju a je vážně škoda, že nesjou ve více knžkách. Chápu, že to nejspíš dá dost práce, ale myslím, že by to stálo za to. Samotná obálka se mi moc líbily a s podobnou se doposud nesetkala.

Závěrem můžu říct, že je to skvělý příběh, který podle mě může zaujmout jak mladšího čtenáře tak i staršího. Mě se to moc líbilo a nemůžu se dočkat až si přečtu další díl :).

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
77 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

3 komentáře:

  1. Nevypadá to špatně, jako taková oddechovka.. Kdybych měla čas, tak po ni určitě sáhnu, ale nevím kdy to bude.. :D Hezká recenze

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná recenze. Tuto knihu bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Možná, že si knihu přečtu. Ještě uvidím. Každopádně by to mohla být dobrá oddechovka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)