pátek 1. listopadu 2013

Sladká políbení (6)


 Meme, které pořádá Syki.

Cílem pátečního meme je napsat romantický úryvek z knihy.

Kniha: Prokleté město
Autorka: Lisa McMann


Může obsahovat spoiler!!

„Jaciáne,“ zavolá za ním Kendall.
„Co je?“
 Kendall k němu doběhne, aniž by věděla, co se mu vlastně chystá říct. Ví jen to, že ho nechce nechat odejít. „Fakt dobře tancuješ.“
„To ty taky.“ Jacián má z odpolední práce u grilu ochraptělý hlas.
„Tys mě viděl?“
 Jeho mlčení je dostatečný souhlas.
 Kendall strčí ruce do kapes svých džín a zachvěje se. „Kdy ses rozešel se svojí přítelkyní?“
 Jacián chvílí mlčí. „Ten večer, co jsem pak šel kolem vašeho domu. Už nám to neklapalo pár měsíců, co jsem se přestěhoval. Jenom nám dlouho trvalo si to vyjasnit.“
„Proč jsi mi to neřekl?“
 Jacián si taky strčí ruku do kapsy. Pak vzhlédne k nebi. „Nepřišlo mi, že by ti na tom záleželo.“ Potom se znovu otočí a jde domu, tentokrát rychleji. 
„Jaciáne,“ osloví ho Kendall znovu a rozběhne se za ním. „Počkej.“
„Co zas?“
„Já... jenom...“ Chytne ho za paži. Cítí, jak jí tluče srdce.
 Jacián se zastaví. Otočí se k ní. „Zase mě chceš praštit?“
„Jo,“ odpoví Kendall. Nedokáže popadnout dech.
 Jacián chvíli bez pohnutí stojí. Pak ji něžně vezme za obličej, vjede jí prsty do vlasů. Kendall cítí ve tváři jeho teplý dech. Pak Jacián přitiskne svoje rty k jejím a přitáhne si ji blíž, ještě blíž.
 Kendall nedokáže myslet. Obejme ho kolem krku, přejede mu prsty po tváři, přitiskne se k jeho hrudi. chytí ho za triko. Nemůže dýchat. Ani nechce. Chce prostě jen na všechno zapomenout. 
 Vtom se Jacián náhle odtáhne. „Víš vůbec, co chceš, Kendall? Jseš na tohle připravená? Já myslím, že ne.“
 Kendall zalapá po dechu a odstoupí. „Sakra,“ zašeptá. „Moc mě to mrzí.“
 Jacián z ní nespouští oči. „Mně taky.“
„Chápeš, že nemůžu...“

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)