středa 8. října 2014

Waiting on Wednesday (34)



Cílem meme je každou středu ukázat knihu, kterou si chceš přečíst.


Pátá vlna
Rick Yancey

Po první vlně zůstala pouze tma. Druhé vlně unikli jen ti šťastnější. A třetí vlnu přežili ti, kterým štěstí uniklo. Po čtvrté vlně platí jediné pravidlo: nevěř nikomu.

Teď se blíží vlna pátá a po opuštěné dálnici prchá Cassie před Jinými, bytostmi, které jako lidé pouze vypadají. Jiní se potulují krajinou a zabíjejí na potkání; rozprášili poslední přeživší pozemšťany. Cassie věří tomu, že kdo zůstane sám, ten přežije. Pak se však setká s okouzlujícím a tajemným Evanem Walkerem, jenž je možná jedinou Cassiinou nadějí na záchranu jejího bratra – nebo dokonce jí samotné. Cassie si musí vybrat: mezi důvěrou a beznadějí, mezi vzdorem a kapitulací, mezi životem a smrtí. Vzdát se, nebo se sebrat a jít dál.

8 komentářů:

  1. Tu knihu si chci taky přečíst, jen nevím kdy.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky moc právě nevím :D, ale chtěla bych to stihnout do té doby než bude film a to mám myslím ještě času dost :)).

      Vymazat
  2. Tuhle si taky chci strašně moc přečíst! Doufám, že to bude brzy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :)). Uvidíš jak bude na to čas :)).

      Vymazat
  3. Krásná obálka o téhle knize jsem nevěděla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :). Já už o ní vím nějakou dobu a už si ji chci konečně přečíst, jen nevím kdy na to úplně najdu čas :)).

      Vymazat
  4. Pátou vlnu si chci taky už konečně přečíst! Doufám, že mě to nezklame, tak jako ostatní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)