pondělí 27. října 2014

Týden s knížkou (14)



Meme z dílny Rodaw.

Jde o to ukázat knihy které jsem tento týden přečetli, čteme a na které se chystáme :).

Tento týden jsem toho moc nepřečetla a bylo to hlavně z důvodu, že nebyla nějak vůbec nálada, ale teď už je to trochu lepší a když máme ty podzimní prázdniny, tak doufám, že toho víc přečtu :)).

 Přečetla jsem:
Tuhle knihu jsem četla skoro celý týden po kouskách a pořádně se do ní pustila až v pátek. Krásný, ale přitom i smutný příběh, který se mi strašně moc líbil, i když je pravda, že jsem čekala trochu víc.

Rozečetla jsem:
Zatím jsem na straně 91, ale rozhodně bych se chtěla posunout dneska mnohem dál a jinak se to zatím rozvíjí dobře. Do středy to potřebuju přečíst, tak snad to zvládnu :).

Chystám se číst:
Tuto knihu jsem vám ukazovala minulý týden, ale nestihle jsem k ní dostat, tak doufám, že tento týden to už vyjde.

Na tuhle jsem strašně moc zvědavá a moc se na ní těším :).

2 komentáře:

  1. Skvělý knížky! Léto jsem četla jiný díl a byla to celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Jo já si tuhle sérii celkem oblíbila, i když to není nic překvapujícího :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)