pondělí 20. října 2014

Týden s knížkou (13)



Meme z dílny Rodaw.

Jde o to ukázat knihy které jsem tento týden přečetli, čteme a na které se chystáme :).

Tento týden jsem rozečetla a i přečetla 3 knihy a mám z toho strašně radost, protože se mi po dlouhé době podařilo splnit to co jsem chtěla :). Tenhle týden toho asi moc nebude, ale tak uvidím jak to budu stíhat :D.

Přečetla jsem:
Pro mě dokonalá kniha, která mě se mi moc líbila a i celkem mě zasáhla to především ten konec. Všem můžu jenom doporučit. :)

Konečně po roce a a něco jsem se pustila do druhého dílu této sérii a musím přiznat, že až tak do detailů si to už nepamatuji, ale postupem času jsem se do toho dostávala. Jako první díl se m to moc líbilo :).

Do posledního dílu jsem se musela pustit hned, protože jsem strašně chtěla vědět jak to bude dál a přečetla jsem to za den. Ten konec byl skvělý, ale pro mě i smutný, protože jsem se musela rozloučit se skvělou sérii, kterou si moc oblíbila a i když je nespíš určená spíše pro mladší čtenáře. Vím, že tato sérii má ještě krátkou novelku, do které bych se chtěla brzo pustit.

Rozečetla jsem:
Moc jsem toho zatím nepřečetla, a dneska jsem se toho chtěla přečíst trochu víc, ale nevím jestli se mi to až tak úplně podaří. Není mi moc a musím ještě něco dodělat do školy. Ale jinak zatím to vypadá moc dobře a doufám, že to nebude až tak smutný :).

Chystám se číst:
Pokud se mi to podaří tak tento týden bych chtěla rozečíst ještě tuto krásku :). Proč si na podzim nepřečíst letní knihu ? :D Já se na to strašně těším, už jen kvůli tomu, že můžu zavzpomínat na léto a samotnou sérii už mám taky rozečtenou pěkně dlouho, takže bych to mohla konečně dočíst :D.

10 komentářů:

  1. Červený vrch jsem včera dočetla a byla to bomba, nemohla jsem se odtrhnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu jsem taky už dočetla a taky se mi moc líbila :)).

      Vymazat
  2. Červený vrch bych také chtěla, vypadá skvěle.
    Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je to skvělá kniha, někdy si ji určitě přečti :)).

      Vymazat
  3. Tiež by som si Červený vrch rada prečítala. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem Léto už četla a hodně se mi celá série líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tuhle sérii mám taky moc ráda a už se nemůžu dočkat až si přečtu ten poslední díl :)).

      Vymazat
  5. Drakie: 2,3 si už konečně musím taky přečíst. Příští rok si to zaručeně přečtu! :D :)
    Na To nejlepší z nás se těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky mi trvalo rok a něco něž jsem se k těmto dvou dílům dostala :D a rozhodně nelituju toho že jsem to takhle odložila, protože teď už mi tento svět chybí :).
      Máš se na co těšit :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)