sobota 18. října 2014

Měsíční nej - Září 2014


Toto meme vytvořila Rodaw.

Knihy, které jsme přečetly v daný měsíc zařadíme do různých kategorií.
Kategorie se můžou některé měnit podle knih.
U některé knihy se může stát že se v některé kategorii objeví vícekrát!!

Seznam knih:

Nejlepší kniha
Tento měsíc jsem četla spíš takové průměrné knihy, takže až tak úplně lehké vybrat tu nejlepší nebylo, ale rozhodla jsem se pro tuto, protože si to podle mě rozhodně zaslouží :).

Nejslabší kniha
Tak tady jsem zas měla jasno hned. Nebylo to špatné, ale oproti prvnímu dílu to bylo o dost slabší.

Nejlepší konec (rozuzlení)
Nevěděla jsem moc co vybrat a tady se mi konec asi líbil nejvíc, i když byl celkem předvídatelný. Je ale pravda, že jsem si myslela zpočátku, že kniha skončí úplně jinak :D.

Nejhorší konec
Z těchto knih je to rozhodně Hon a já už se nemůžu dočkat, až si přečtu další díl :) a jak celý příběh bude vlastně pokračovat.

Nejhezčí obálka
 Už jen samotná obálka mě okouzlila a ještě víc navnadila k přečtení této knihy. Krásná :).

Nejhorší obálka
Tohle bylo těžké a všechny obálky se mi svým způsobem líbí, ale neslabší je asi tato. Skvěle pasuje k příběhu, ale zas si myslím, že mohla být lepší. Mě by asi úplně na první pohled nezaujala.

Nejlepší pár
Sky a Zed
Tady popravdě nebylo moc z čeho vybírat ani nešlo, ale jako hlavní hrdiny jsem je měla moc ráda a byli skvělý pár :)).

Neakčnejší/Nejnapínavější kniha
Rozhodně této knížce nechyběla akce a ani to napětí, v kterém mě tato kniha držela celou dobu :).

Nejromantičtější kniha
Ani tady nebylo moc z čeho vybírat, ale asi to byla tahle, té romantiky tam málo nebylo, i když ne zas přehnaně :)

Nejzajímavější námět
I když se tato knížka může zdát zprvu jak klasická romanťárna, tak věřte tomu, že to tak rozhodně není. Tento příběh má hloubku, myšlenku a zabývá se především tím co nás může potkat v normálním životě. Nic podobného jsem doposud nečetla a moc se mi to líbilo, už je díky skvělému námětu.

Největší překvapení
Velmi milé překvapení. Od této knihy jsem toho radši moc neočekávala, když je ještě k tomu určená pro děti, ale byla jsem mile překvapená :).

4 komentáře:

  1. Se spoustou souhlasim. Sky ma nadhernou obalkz, Hon je napinavy a uz se tesim na korist, Cizi slovo se pekne cetlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :). Na Kořist se taky dost těším :)).

      Vymazat
  2. Souhlasím s tebou - Poslední čarodějka mě také nebavila, byla slabší.Sky má nádhernou obálku,ale ještě jsem ji nečetla :) A Hon je rozhodně nejnapínavější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda :)). Já doufám, že třetí díl Poslední čarodějky bude lepší :). A pokud se ke knize Sky někde dostaneš tak to určitě zkus :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)