pátek 17. října 2014

Knižní doporučení (8)



Meme z mojí dílny.

Jde o to ukázat ostatním knihu, která mě zaujala a doporučit ji dál.

Kniha: To nejlepší z nás
Autor: Nicholas Sparks
Anotace: Dawson Cole se už v dětství rozhodl, že nepůjde ve stopách svých předků – zločinců a kriminálníků, a v sedmnácti letech proto utekl z domova. Útočiště našel u ovdovělého podivína a automechanika Tucka Hostetlera. Rodina Amandy Collierové naopak patří v městečku Oriental k městské honoraci a na svou dceru klade jen ty nejvyšší nároky. Ona má však své představy o životě a nic nedbá toho, že chlapec, do kterého se zamiluje, je z opovrhované rodiny. Nepřízeň i nešťastná nehoda však mladé lásce nepřejí…
Když Tuck Hostetler umírá, jeho posledním přáním je, aby se Amanda a Dawson sešli na pohřbu – po pětadvaceti letech. Společné vzpomínky na chvíli sice vzbuzují zdání, že snad existuje nekonečná láska. Jenomže život je o poznání komplikovanější a někdy je nutné vzdát se toho nejcennějšího, co máme.

Myslím, že tuhle knihu každý aspoň zná, protože ji napsal velmi známý autor Nicholas Sparks, ale zas mi přijde, že ji tolik lidí zatím nečetlo a je to škoda. Vím, že knížek je moc a ne každý měl šanci se k této dostat zatím, ale podle mě pokud máte rádi tento žánr, tak byste ji měli dát přednost. Je to dokonalý příběh, který vám nakonci vyrazí dech. Miliju styl autora, který je velmi čtivý a jeho knihy se čtou velmi rychle. Příběh mě neskutečně dostal, až i trochu rozbrečel díky smutnému konci. Všem doporučuji, přečtěte si to. 

A pokud víte (nebo i možná nevíte) tato kniha má i své filmové zpracování!! a u nás film měl premiéru včera 16.10. 2014 :). Podle traileru to vypadá dobře, ale mám pocit, že to celkem pozměnili, tak snad i tak se mi to bude líbit :).

TRAILER #1

TRAILER #2

Četli jste tuto knihu ? :)

4 komentáře:

  1. Od Sparkse bych si chtěla brzy něco přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to udělej, uvidíš že jeho knihy se ti taky budou líbit :).

      Vymazat
  2. Od Sparkse jsem už jednu knihu četla a ráda bych si přečetla další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si přečti i něco dalšího, já jsem od něj četla už celkem dost knih a všechny se mi líbily :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)