pondělí 1. září 2014

Týden s knížkou (8)



Meme z dílny Rodaw.

Jde o to ukázat knihy které jsem tento týden přečetli, čteme a na které se chystáme :).

Poslední prázdninový týden co se týče knížek se podle mě velmi vydařil a já jednu knihu dočetla a další tři knihy přečetla, které jsem k tomu potřebovala přečíst a mám z toho radost, kéž by šlo číst takhle i během školního roku:/ :D.

Přečetla jsem:
Dočetla jsem ji ještě to pondělí večer a z knížky mám takový zvláštní pocit. Svým způsobem byla knížka vážně skvělá, ale na druhou stranu mi tam něco chybělo a byla jsem i mírně zklamaná. Jinak jak podle anotace z ní tak je to smutný příběh, který ale rozhodně stojí za přečtení.

Tuhle knihu určitě nemusím představovat. :) Jakmile u nás vyšla tak každý ji chtěl mít a skoro každý se na ní těšil. Pak přišla vlna zklamaní a já jsem se pomalu bála do knížky pustit. Nakonec mě to neodradilo natolik a pustila se taky do ní a za sebe můžu říct, že toho vážně nelituju a asi jsem prostě divná nebo jiná :D, ale mě se to fakt moc líbilo, i když je pravda, že z některými komentáři musím souhlasit, ale ta kniha měla něco do sebe a občas jsem díky fotkám dostala opravdu strach. Strašně moc se těším na druhý díl a knize jsem dala 5 hvězdiček.

Tuhle klasiku myslím, že taky nemusím nějak moc představovat. Každý to už pomalu četl a já zas pro změnu ne :D. Bohužel jsem viděla již o co půjde, prootže jsem viděla již dříve film. A i když jsem viděla film, který je trochu jiný, ale i podobný, tak i tak mi přišlo že jsem se z příběhem setkala poprvé a určitě jsem tuhle knihu nečetla naposledy.

Tohle musí znát alespoň každý a řekla bych, že to i každý už určitě četl. Mě se poslední díl líbil a byla jsem s ním spokojená. Sérii doporučuji spíše mladším čtenářům, ale i třeba v pozdějším věku se to někomu může líbit jako např. mě :D. 

Rozečetla jsem: 
Dneska odpoledne jsem rozečetla tuhle knihu a momentálně jsem na straně 60. Je to taková pro mě zvláštní kniha s příběhem se kterým jsem se doposud nesetkala, ale je to zatím moc pěkné a vážně se mi to líbí. Kniha se čte lehce a zítra bych ji chtěla mít přečtenou :).

Chystám se číst:
Knížka mě zaujala když už vyšla, ale stále jsem se k ní nějak pořád nemohla dostat a konečně až teprve jsem se k ní dostala. Těším se na ní a jsem zvědavá jestli se mi to bude líbit nebo ne.

V tomle týdnu bych chtěla alespoň ještě rozečíst tuhle knihu a doufám, že ji přečtu co nejrychleji a doufám, že mě to především nezklame.

A co se podařilo přečíst Vám? :)

8 komentářů:

  1. Všechno skvělé kousky :-) zádivím, že jsi toho tolik přečetla !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Tohle číslo se mi už jen tak zas už dlouho nepoštěstí :).

      Vymazat
  2. Samé super knihy! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé knížky! :) Asylum bych si také chtěla moc přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)). Asylum si přečti, jsem zvavá co na to řekneš ty :).

      Vymazat
  4. Krásné knihy :) Já bych si chtěla přečíst Měděného jezdce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Určitě si ji přečti, je to dokonalá kniha :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)