úterý 29. července 2014

Teaser tuesday (45)



Meme, které vytvořila Should Be Reading.

Cílem meme je vzít knihu, kterou právě čteš, otevřít ji na náhodné straně a vypsat dvě věty.


Kniha: Říše temnot - Prokleté sestry
Autorka: L. J. Smith
Nakladatelství: Fragment

Ukázalo se, že najít Todda a Vicka nebude tak snadné.

Byla moc hezká.

(str. 85)

6 komentářů:

  1. Knihu neznám, ale nevypadá vůbec špatně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem první díl a ten se mi celkem líbil, tak jsem zvědavá na tento :)).

      Vymazat
  2. Četla jsem 1. díl a tento si taky plánuju přečíst :))

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku jsem četla, ale na další díly se nechystám zatím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem první díl taky četla do ví kdy už :DD.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)