úterý 1. července 2014

Student knihomol - Červen 2014



Projekt vymyslela Catty. Více informací ZDE.

Tenhle měsíc byl stejný jako minulý, což se dost divím, protože na čtení jsem neměla moc náladu, ale zas jsem si uvědomila to byly tenčí knihy, takže tolik jsem toho zase nepřečetla :).

Přečetla jsem:
Rezistence - Veronica Roth (5/5)  RECENZE
Dávala jsem si re-reading, abych si potom mohla přečíst třetí díl. Četla jsem ho hlavně kvůli různým detailům které jsem tak trochu už i zapomněla. Jinak to bylo i na podruhé skvělé čtení a tuhle sérii prostě miluju :D.

Aliance - Veronica Roth (5/5)  RECENZE
Ano mě se poslední díl této série líbil. Mnozím právě ne, možná to bylo díky spoileru, který se dozvěděli, ale ne všem poslední díl sedl. Bála jsem se aby nezklamal i mě, ale nestalo se, líbilo se mi to, i když je to nejslabší díl série. Konec mě naštval a zabíjela bych za to :D, ale autorka to tak chtěla a my se s tím musíme jenom smířit. Za sebe vám tuhle sérii moc doporučuji!! :)

Hvězdy nám nepřály - John Green (5/5)  RECENZE
Tuhle knihu jsem si zamilovala, a už vím i já proč se všem tolik líbí. Je to dokonalá kniha u které mi i ta slza ukápla. Měl by si ji přečíst každý. A Augustus.. jeden z nejlepších knižních postav se kterým jsem se měla šanci poznat :).

Všechny cesty vedou do hrobu - Seth MacFarlane (3/5)  RECENZE
Tak tohle byla skvělá oddechovka, která se dá přečíst za jedno odpoledne. Líbilo se mi to, ale nic extra od toho nečekejte.

Zamilované duše - Stacey Kade (4/5)  RECENZE
Oproti prvnímu dílu mi to přišlo malinko slabší, ale i tak mám tuto sérii ráda :).

Jestli zůstanu - Gayle Formanová (4/5)  RECENZE
Tohle byla krásná knížka, až na ten konec který byl hodně otevřený a škoda jen, že kniha byla tak krátká. Mohla být klidně delší, vůbec by mi to nevadilo. Moc se těším na film, který taky bude určitě skvělý :).

Čekání na zázrak - Stacey Kade (4/5)  RECENZE
Jelikož mě druhý díl tolik neuchvátil, nebo spíš ne tak jak jsem chtěla, tak mě tento díl mile překvapil. Líbil se mi moc, snad víc než první díl a autorka to ukončila skvěle :).

V šedých tónech - Ruta Sepetysová (5/5)  RECENZE
Dokonalá kniha, která by měla patřit klidně i do povinné četby. A díky této knize by si měl každý uvědomit spoustu věcí. Já ji všem můžu jenom doporučit!!

Bajky Barda Beedleho - J. K. Rowlingová (5/5)
Tohle jsem si chtěla přečíst už dlouho a teprve teď jsem měla možnost. Moc pěkné pohádky, které si někdy moc ráda přečtu znovu.

Celkem 9 knih a 2176 stran.

A co hezkého jste přečetli vy ? :)

8 komentářů:

  1. Na celou sérii Divergence se brzy chystám a moc se těším. :)
    Ano, Zamilované duše jsou trošku slabší. :)
    Jestli zůstanu jsem četla před rokem a líbilo se mi to. :) Ano, konec byl docela hodně otevřený. :)
    Třetí díl Mezi nebem a zemí byl po prvním dílu nejlepší. :)
    V šedých tónech je boží! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí :D, jsem zvědavá jak se ti to bude líbit :).
      Koukám že na sérii Mezi nebem a zemí máme podobný názor, to je super :D.
      V šedých tónech je naprosto dokonalá kniha :)).

      Vymazat
  2. Já bych si ráda přečetla knihu V šedých tónech. Vzhledem k tomu, že se chystám číst od spisovatelky Potrhaná křídla bych si chtěla přečíst i tu, kterou všichni moc chválí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si to přečti, je to vážně skvělá kniha :). Jsem zvědavá co na ní řekneš :). Sama se na Potrhaná křídla chystám :).

      Vymazat
  3. Jestli zůstanu je knižka, ktorú by som si rada chcela prečítať cez leto. :)
    Pekné recenzie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si to přečti, je to moc pěkná knížka :).

      Vymazat
  4. tý jo, ty jsi četla jako divá! :-) super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samoutnou mě to taky překvapilo dost, začátek měsíce jsem moc nečetla, ale konec už jsem četla víc :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)