úterý 13. května 2014

Návštěva knihovny (5)



Meme vymyslela Michelle M.

Tak dneska jsem musela zas do knihovny vrátit nějaké ty knížky a řekla jsem si, že vezmu jenom knížku kterou jsem si rezervovala a půjdu domů :). A jak myslíte že to dopadlo? Určitě ne tak jsem si myslela. Odnesla jsem si celkem 5 knížek, ale kdy to budu číst vážně netuším, protože teď jich tu mám vážně hodně a k tomu je ještě pomalu konec školního roku. Budu se snažit to přečíst, ale tak uvidíme no. 

Jinak chtěla jsem vám dneska knihy každou zvlášť vyfotit, ale ne dneska když se mi chce tak prostě mobil nebude spolupracovat, takže mám fotku jenom všech knih dohromady a doufám, že vám to nebude vadit :).

A jaké knihy to jsou? :)

Hlas měsíčního svitu - C. C. Hunter
Tuhle sérii asi moc blogerů nečetlo, ale mě se to celkem líbí a chtěla bych tuhle sérii už konečně dočíst. Tohle je čtvrtý díl na který se docela i těším a doufám, že bude trochu lepší než ten třetí, protože ten díl mě trochu zklamal.

Fenomén - Marie Lu
Ani nevíte jak já se na tuhle knížku těším. Nedávno jsem četla první díl, který se mi moc líbil a já jsem strašně zvědavá jak to bude celé pokračovat.

Etiketa a špionáž - Gail Carrigerová
Na tuhle se těším moc, hodně mě zaujala anotace a vypadá to moc dobře :).

Archiv - Victoria Schwabová
Tuhle krásku jsem tam prostě nemohla nechat a když k tomu na ní slyším samou chválu a určitě se mám na co těšit, takže doufám že to i stihnu přečíst.


Měděný jezdec - Paullina Simonsová
Konečně jsem se dostali ke knížce kterou jsem si jako jedinou měla odnést, a kterou jsem si rezervovala, jen jsem trochu doufala, že přijde trochu později. :D Ale což se dá dělat, musím to nějak stihnout přečíst i když je to docela bichle, ještě k tomu s malými písmeny. Proto i doufám, že se to bude číst rychle, jinak nevím jestli to stihnu přečíst :D. Každý čtenář tuhle knihu aspoň zná, ale spíš ji skoro všichni už četli a já zas jako vždy ne :D, ale těším se na to strašně moc, aspoň konečně zjistím, proč se to vlastně všem tolik líbí :).

Všechny pohromadě :)
Četli jste nějakou z těchto knih? Líbila se vám nebo spíš ne? :)

16 komentářů:

  1. Čítala som len Archiv a Etiketu. Archiv ma moc nenadchol, ale Etiketa bola perfektná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu Etiketu jsem sama hodně zvědavá :).

      Vymazat
  2. Samé boží knihy! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní13/5/14

    Četla jsem jen Archiv, ten byl docela fajn - ten nápad mě nadchnul, ale zápletka...

    OdpovědětVymazat
  4. tak koukám, že syndrom "beru z knihovny vždycky víc" je u knihomolů opravdu normální :D pěkná sbírka. každopádně buď moc ráda, že už vyšel i Šampion, protože po Fenoménu čekat na pokračování bylo O NERVY! jsem moc zvědavá, jak se ti bude další díl líbit ;-)

    a co řekneš na Měděného jezdce, tak to jsem zvědavá též. je to sice kupa stran, ale myslím, že se ti bude líbit :-) a na konci budeš emocionálně vyždímaná... ale stojí to za to ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je to normální :D, a chtěla bych to u sebe nějak vypnout :DD. Jé tak to se mám aspoň na co těšit :)) a budu doufat, že mě tahle série nezklame :).
      Od Měděného jezdce docela očekávám, takže doufám že mě nezklame a hlavně že to stihnu přečíst :) a konce se bojím už teď :), ale tak jestli to bude stát za to tak mi to vadit nebude :).

      Vymazat
  5. Téda u más v meste v knižnici nemajú takéto knihy vôbec.. len samé staré veci :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem z touhle moc spokojená :)

      Vymazat
  6. Měděný jezdec je dokonalá kniha! Určitě si jí co nejdřív přečti! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na to moc, snad se k tomu právě dostanu co nejdřív :).

      Vymazat
  7. Sérii od C. C. Hunter jsem četla, ale zbývá mi ještě poslední díl. :-) Fenomén bych si vážně ráda přečetla, protože Legenda byla super! :-) A Etiketa & Špionáž, Archiv a Měděný jezdec na mě čekají... snad si je brzy přečtu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to taky snad co nedřív dočteš :D, já tu sérii už čtu právě docela dlouho :/.
      Legenda je super série, a na další díl jsem hodně zvědavá.
      Tak to jsem zvědavá co na ně řekneš ty :).

      Vymazat
  8. Koukám, že v knihovně máte pěkné kousky. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)