úterý 4. února 2014

Teaser tuesday (30)



Meme, které vytvořila Should Be Reading.

Cílem meme je vzít knihu, kterou právě čteš, otevřít ji na náhodné straně a vypsat dvě věty.



Kniha: Hrej hráčem
Autorka: Emma Hart
Nakladatelství: Galatea

Musím se hodně soustředit, abych zahnal nevhodné myšlenky, a přitáhnu si ji k sobě.

Maddie se nadšeně láduje svým oblíbeným muffinem a já ji nechápavě pozoruju.

(str.118)

8 komentářů:

  1. Tuhle knížku zrovna taky čtu. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá :), já jsem ji před chvíli dočetla a jsem z ní vážně nadšená :)).

      Vymazat
  2. Jááj bodaj by som ju mala aj ja domka :3

    OdpovědětVymazat
  3. No práve som si spomenula na tie muffiny a musela som sa zasmiať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super.. taky jsem se u toho smála :DDD.

      Vymazat
  4. Na tuhle knihu se tak nehorázně těším :) Kdž jsem viěla nedšenou Rodaw věěla jsem že si to musím přečíst . :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vážně skvělá kniha. Určitě si ji někdy přečti a plně s Rodaw souhlasím :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)