Outsider - MiniRecenze

Počet stran: 212, e-book
Anotace:
Jeden student.
Jedna mladičká učitelka.
Jeden krutý otec.
Jedna zakázaná láska.

Thomas Hutchins žije bez matky po boku násilnického otce, se kterým se neustále stěhuje. Nemá tak žádné přátele a jedinou útěchou je mu to, že se po skončení školy osamostatní a nějakým způsobem začne znovu žít. To by mu však na nové škole nesměla do cesty přijít půvabná učitelka Tara Jordan, která splňuje všechny jeho představy. Thomas se pouští do zakázané hry a je natolik posedlý myšlenkami o ní, že přehlíží drobná tajemství, které Taru zahalují. A malá tajemství jak známo vedou k jedné velké pravdě.

Může obsahovat možná menší spoiler!! :)

Tak o téhle knížce jsem vůbec netušila co mám čekat. Podle anotace jsem aspoň trochu tušila o co půjde a
:)
přiznám se, že na první pohled mě tato kniha moc nezaujala, ale chtěla jsem si ji přečíst především proto, protože ji napsala česká autorka, k tomu ještě známá blogerka :). Vím, že čeští autoři nepatří k úplně nejoblíbenějším, ale myslím, že i oni píšou skvělé knihy, pár takových jsem už přečetla a i celkem dost se mi líbily. Jinak po přečtení této knihy můžu říct, že mě knížka mile překvapila a ráda si přečtu i pokračování, které autorka snad brzo napíše. Konec na mě byl až moc otevřený a taky hodně překvapující, i když jsem tušila, že tam nějaký zvrat musí být a chtěla bych hrozně vědět jak to bude dál. Taky jsem ze začátku nevěděla jestli mi četba této knihy nebude trvat trochu déle, protože já jsem doposud žádnou knihu jako e-book nepřečetla, mám radši klasické knihy. Ale četlo se to v pohodě a za jedno odpoledne jsem tuto knihu zhltla :). Dřív jsem takovéto téma asi nejspíš nečetla, i když mi to něco říkalo doteď jsem nezjistila co, ale opravdu se mi tato kniha hodně líbila. Z postav.. Tommyho jsem si hodně oblíbila a když jsem knížku dočetla tak mi i docela začínal chybět. V knížce mi ale nesedl ani jeho otec a ani Tara mi moc nesedla i když ta se k Tommymu oproti jiným chovala úplně nejlíp, to jediné se mi na ní líbilo. Pokud hledáte nějakou jednohubku na odpoledne tahle knížka splňuje tyto požadavky a za sebe ji můžu jenom doporučit!! A jer to opravdu skvělá autorčina prvotina :).

Knihu si můžete stáhnout ZDE.

80 %