sobota 8. února 2014

On my wishlist (25)


Meme pořádá Book Chick City.

Cílem meme je každou sobotu (nebo alespoň nějakou sobotu) ukázat knihu/y, které bychom si přáli mít. Můžou to být knihy staré, nové nebo i ty které ještě nevyšly.






Tuhle sérii bych si jednou chtěla přečíst, ale asi si počkám na všechny díly :)

10 komentářů:

  1. Obálky jsou to nádherné, opravdu! Kvůli nim jsem si chtěla sérii pořídit, nakonec jsem se ale přiklonila k nekoupi. Myslím, že všechny knihy zase nepotřebuju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som čítala prvé tri a boli úžasné... :) Rozhodne odporúčam

    OdpovědětVymazat
  3. Obálky sú riadne pekné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle sérii si taky chci moc přečíst. =)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to je dobrá volba :-) první 2 díly byly dobré, ale ten třetí neměl chybu a opravdu jsem ho hltala. a na ty zbylé se těším i když jsem někdy slyšela názory, že už to pak není to ono... uvidíme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď si mě na knihy ještě víc navnadila :), asi si je budu muset brzo přečíst :D. A taky jsem slyšela, že ty další díly už pak nejsou nic moc :).

      Vymazat
    2. tak uvidíme ;-) ale znám i lidi, kteří si ty další díly pochvalovali... budeme si muset udělat vlastní názor :D

      Vymazat
    3. Jo to bývá nejlepší.. udělat si svůj vlastní názor :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)