pátek 17. ledna 2014

Nejlepší knihy 2013 (TOP 13)


Trošku pozdě, ale přece :)).

Pořadí je náhodné, protože každá knížka mě dostalo něčím jiným :).


1.

 2.

3.

4.

 5.

6.

 7.

8.

9.

10.

11.

12.

 13.
TATO KNÍŽKA MĚ ZE VŠECH CO JSEM ZA ROK 2013 PŘEČETLA DOSTALA NEJVÍC A KDYBYCH MOHLA (ALE NECHCI) TAK BYCH JI HODNOTILA JAKO NEJLEPŠÍ KNIHA TOHO ROKU, PROTOŽE JEŠTĚ NIKDY SE MI PŘI ČETBĚ NESTALO ABY JSEM PŘI ČETBĚ MÁLEM NEDÝCHALA :). KNIHU SI URČITĚ JEŠTĚ NĚKDY PŘEČTU. 
VÍM ŽE PRO NĚKOHO NENÍ TENHLE DÍL ÚPLNĚ NEJLEPŠÍ, ALE MĚ SE LÍBIL NEJVÍC. :)).


A jaké knížky jste si oblíbili vy??? :)

2 komentáře:

  1. Trojka VA sa páčila najviac aj mne a tiež som ju zaradila medzi naj knihy minulého roku, lebo bola proste dokonalá. Nikdy by ma nanapadlo, že sa môže stať čosi také :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem si myslela že jsem skoro jediná komu se třetí díl VA líbil nejvíc :D, ale ano ta knížka je dokonalá a vidím že si ji brzo přečtu znovu :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)