čtvrtek 23. ledna 2014

Dotek chladu - MiniRecenze


Kniha: Dotek chladu
Autorka: Tamina Berger
Edice: THRILLER
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 224
Anotace: Sedmnáctiletá Theresa nevěří, že její nejlepší kamarádka spáchala sebevraždu ani že měla nehodu. Je si jistá, že na mostě, z něhož měla Julie údajně spadnout nebo skočit, nebyla sama. Někdo byl s ní – a strčil ji. 
Ale kdo? Že by snad záhadný Leon, který Julii pronásledoval na každém kroku jako stalker? Theresa se rozhodne kamarádčinu smrt objasnit. Při pátrání ale naráží na tajemství a věci, o kterých by snad raději nevěděla… 


Něco o autorce: 
Tamina Berger začala psát brzy - a vždycky ji přitahovaly především detektivky a thrillery. Kromě psaní pracuje v bytovém společenství s dětmi a mladistvými a žije se svou rodinou v Dolním Rakousku. Dotek chladu je její první thriller pro mládež.



Můj názor: Oproti předchozímu thrilleru který jsem četla, byl tenhle mnohem lepší. Víc napínavější, čtivý až do konce a vůbec jsem netušila kdo by to mohl být, zjistila jsem to až skoro na konci knihy, takže jsem k tomu pak i na všechno hned dostala odpovědi. Hlavní hrdinku jsem neměla moc ráda, ale Leona jsem si oblíbila
hned a bylo mi ho i ze začátku trochu líto. Když vezmu knížku z pohledu děje, tak si pomalu začínám uvědomovat, že tento trailer mi přišel tak trochu o ničem, nevím jestli jsem vzala ty správná slova aby mě někteří třeba špatně nepochopily. Myslím si, že tato kniha určitě stojí za přečtení a určitě to nebude ztráta času. Pokud ale někdo čte kvalitnější thrillery častěji, tak ho tahle kniha určitě moc nezaujme. 


Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
70 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

1 komentář:

  1. Dotek chladu jsem dočetla doslova před chvílí :D Mám na ni stejný názor a určitě si přečtu i nějaké další knížky z téhle edice.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)