středa 1. ledna 2014

Co vyjde v Lednu (2014)


CooBoo



Fragment




Albatros Media


Domino


Motto


Ikar


Knižní klub





Zdroj: bux.cz, fragment.cz, cooboo.cz

7 komentářů:

  1. Motýlí ostrov, Poslední drakobijce i Pád andělů mají povedené obálky. No uvidíme, co všechno nám leden přinese do knihovničky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to mají :)).. no jo no knížek moc, ale kde na to máme pořád brát :D.

      Vymazat
  2. Nejvíc se těším na knihu Překroč svůj stín. Vypadá naprosto fantasticky! ♥
    Samozřejmě se také nemůžu dočkat knihy Temné kouty nebo Pád andělů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo na tu knížku se taky strašně těším i když ani pomalu nevím o čem je :D. Ale třeba na Pád andělů se taky hodně těším :-)

      Vymazat
  3. Skvělé kousky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elyonovu zemi jsem četla, jak jsem byla mladší a ted si ji chci přečíst znovu. Už jsem ani nedoufala, že někdy znovu výjde. :) )

      Vymazat
    2. Jojo samé skvělé knihy, proto už nějak netuším co mám číst dřív :D, a Elyonovu zemi jsem si jako mladší chtěla přečíst, nevyšlo to tak to zkusím teď a uvidím jak mě to bude bavit :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)