úterý 21. ledna 2014

Chutná těla - Recenze


Kniha: Chutná těla
Autor: Isaac Marion
Počet stran: 256
Nakladatelství: Argo
Anotace: Nechutně vtipný a zároveň dojemný horor nám nabízí netradiční pohled na těžký (ne)život jednoho existenciální krizí sužovaného zombíka. Touží po prožitcích a vzpomínkách, ale paměť mu po nesmrti příliš neslouží. Aby se vůbec dostal k nějaké duševní potravě, sežere mozek zamilovaného mladíka. Následkem tohoto činu se zamiluje do stejné holky jako jeho oběť. Příběh Romea a Julie po konci světa může začít. V únoru 2013 má premiéru americký film, natočený na motivy románu Chutná těla, s Nicholasem Houltem v hlavní roli.

Něco o autorovi:
Isaac Marion se narodil roku 1981 na severozápadě státu Washington a celý život prožil v Seattlu nebo jeho
okolí. Měl mnoho podivných zaměstnání, jako byly dodávky smrtelných loží pacientům v hospicích a dohled nad návštěvami rodičů u dětí svěřených do pěstounské péče. Zatím není ženatý, nemá děti, nechodil na univerzitu ani nevyhrál žádnou cenu. Chutná těla jsou jeho prvním románem.




BOOK TRAILER


Chutná těla, ano název této knihy možná vypadá nechutně, ale ono i tak kniha je doopravdy nechutná :), hlavně ze začátku knihy, pak už je to v pořádku :)). Toto je snad první kniha u které mi bylo malinko nevolno a to když jsem viděla film tak mi to vůbec nevadilo. Ale tím jsem vás nechtěla nějak zastrašit jenom navnadit aby jste si tuto knihu přečetli :) a zjistili jestli vám to přijde jako mě :).



Jako první jsem viděla film, proto jsem se do knihy pustila a musím říct, že se mi líbil jak
film tak i kniha, která byla jenom o trošku lepší než film. Jak u filmu tak u knihy jsem se hodně pobavila :). Kniha se od filmu lišila to je pravda, ale byly to především takové menší detaily.

Co se týče postav tak hlavní postava jménem R (zapomněl totiž své jméno) toho jsem prostě zbožňovala a jak prostě komunikoval s Julií i když už byl jako by mrtví, zamilovala jsem si tu postavu. Julie mi moc jako postava nesedla, ale díky tomu, že měla ráda R, jsem ji pak aspoň měla trochu ráda i já.

Jinak kniha byla čtivá a četla se celkem rychle. Akční byla sice až spíše na konci knihy, ale
já jsem si při četbě vůbec nenudila a i když jsem tak trochu už věděla jak to skončí, i tak jsem byla prostě zvědavá jak se příběh bude vyvíjet dál :). Konec mě malinko v jedné věci co se tam stala překvapil, ale důvod je takový že to se ve filmu nestalo a myslím, že je to škoda že to tam klidně mohli dát.. mnozí teď možná nevíte o čem mluvím, ale když kouknete na film a přečtete knihu tak možná pak bude vědět :).

Obálky
Originální (1, 2) * Německá * Francouzská * Portugalská * Česká

Slovo závěrem..
Pokud si chce přečíst malinko něco jiného tak tahle kniha je myslím přímo ta pravá :).


Hodnocení obálky


Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
75 %
Trailer k filmu :)

1 komentář:

  1. Chutná těla jsem četla taky a strašně se mi to líbilo. Taky jsem první viděla film (ten úplně miluji) a jsem ráda, že se od knížky liší, protože takhle jsem měla možnost vidět/číst dvě "různé verze" zombie romance :D
    - "M"

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)