pátek 8. listopadu 2013

IT´S TIME FOR.... YouTube (3)



Meme z dílny Jste to, co čtěte.. 

O CO JDE?

Jde o to, ukázat na svém blogu videa, která sledujeme na YouTube. Je jedno jestli jsou to písničky nebo manuály jak jet do vesmíru. Záleží jen na tom, jestli vás něčím zaujala a chtěli byste je někomu ukázat a podělit se o hezké věci. Může se také stát, že si někdo najde svoji novou hudební skupinu atd.atd.atd.

Co poslouchám? 
Dneska toho bude zas o trošku víc :-), ale jsou to další písničky co teď celkem dost poslouchám. Jsou to spíš smutné :( :), které bych spíš neměla moc poslouchat, ale to je jedno.. Najde se tam i veselejší :D.




Na tuto skupinu jsem narazila dneska a celkem se mi jejich písničky líbí, hlavně teda ta poslední :-).

Tuhle teď nějak pořád poslouchám :D

Tuhle zbožňuji :D ♥

Tuhle jsem si pustila a hned se stala mojí oblíbenou :)

No a něco překvapujícího nakonec. Proč? Protože je to písnička od 1D, což já tuhle skupinu neposlouchám, občas si nějakou tu písničku poslechnu, ale tuhle písničku poslouchám snad už týden pořád dokola a docela se divím že mě ještě neomrzela, pro mě je to zatím nejlepší písnička od nich, třeba si je časem i oblíbím :D 

Tak a toť vše, příště toho dám zase míň :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)