pondělí 11. listopadu 2013

Filmová podoba týdne (1)



Toto meme vymyslel Niklaus. Jde o to každé pondělí ukázat film podle knižní předlohy.

Název filmu: Terapie láskou
Režisér filmu: David O. Russell
Hrají: Jennifer Lawrence, Bradley Cooper, Robert De Niro, Jacki Weaver, Chris Tucker, Shea Whigham...
Podle knihy: Terapie láskou - Matthew Quick
O čem film je: Pat se vrací ke svým rodičům (Jacki Weaver a Robert De Niro), kteří se mu ze všech sil snaží pomoci postavit se na vlastní nohy. Sám Pat je odhodlaný zásadně změnit svůj život, což pro něj znamená přemoci nezvladatelné návaly vzteku, myslet pozitivně a především znovu najít cestu ke své manželce Nikki (Brea Bee), protože je přesvědčený, že i přes velmi dramatické okolnosti jejich rozchodu, to musí spolu dát opět dohromady. Jednoho dne ovšem Pat na večeři u přátel potká Tiffany (Jennifer Lawrence), nevyzpytatelnou a záhadnou dívku v depresi s kupou vlastních problémů. Od této chvíle se mu život začne komplikovat ještě více. Tiffany nabídne Patovi dohodu: pomůže mu sblížit se znovu s manželkou a on ji na oplátku pomůže s něčím pro ni velice důležitým – shání totiž partnera do taneční soutěže. Ani jeden z nich netuší, že se díky tomuto spojenectví mezi nimi vytváří nečekané pouto a oba zjišťují, že je společně trávený čas naplňuje neskonalým štěstím.
Více ZDE.

Hodnocení: ****

Můj názor: Film se mi hodně líbil, hraje tam můj oblíbený herec :)) a on je prostě úžasný. Knížku jsem zatím nečetla, a vždycky si nejdřív sice přečtu knihu, ale tady jsem nevydržela a koukla na film. Byla jsem s ním hodně spokojená, bylo to zase něco nového.
Určitě koukněte :).

TRAILER 


Fotky z filmu



4 komentáře:

  1. Film je skvelý, ja som ho okamžite chcela vidieť kvôli Jen! Knihu ale čítať neplánujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo herečka je skvělá, jsem zvědavá na HG :).

      Vymazat
  2. První kniha, pak film. Už ju mám někde doma. Ale první mi ji zabavila mamka, teď babička -_-, kdy se k ní dostanu já - netuším! :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se k tobě určitě dostane... :D Já si říkám to samí jenže jsem nevydržela.. ale aspoň u nějakých se držím, jako např. HG :DD.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)