středa 7. srpna 2013

Waiting on Wednesday (6)



Cílem meme je každou středu ukázat knihu, kterou si chceš přečíst.


Terapie láskou
Matthew Quick

Anotace: Pat Peoples se vrací z léčebny pro duševně choré a svět kolem mu nedává příliš smysl. Oblíbený fotbalový tým hraje na stadionu, který před několika měsíci ještě nestál, přátelé mají manželky a děti, ačkoli nedávno byli ještě svobodní. Nikdo mu nechce vysvětlit, jak je to možné, ani s ním mluvit o jeho ženě Nikki, s níž se jistě brzy zase shledá, i když právě teď žijí odloučeně. Pat ale věří ve šťastné konce. Stačí na sobě pracovat, nenechat se odradit, být laskavý k lidem, a život vás odmění. Tak je to ve všech dobrých filmech. Co si o tom myslí váš terapeut, mrzoutský táta nebo divná kamarádka, nehraje roli. Protože je jen otázkou času, kdy odluka skončí, on se s Nikki opět shledá a budou žít šťastně až do smrti. Nebo ne?

Tuhle knížku si chci strašně přečíst, protože jsem viděla film. Teď mě to trochu štve, ale už to nevrátím zpátky. Doufám že knížka bude ještě lepší než film ;)). Jinak moc pěkná obálka :).

+BONUS (tenhle obrázek jsem našla na google obrázky, a chtěla jsem ho prostě k tomu přidat :DD)


2 komentáře:

  1. Tuto knížku bych si taky ráda přečetla.. :) Ale nejdříve kniha a pak až film... :D :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já vím taky jsem to měla udělat :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)