pondělí 12. srpna 2013

Pod nekonečnou oblohou - Recenze


Kniha: Pod nekonečnou oblohou
Díl v sérii: 1
Série: Nebe
Autorka: Veronica Rossi
Počet stran: 328 stran
Nakladatelství: Knižní klub
Anotace: První díl futuristické postapokalyptické trilogie na pomezí fantasy, romance a dobrodružného příběhu. Hlavní hrdinové, Aria a Perry, pocházejí ze dvou radikálně odlišných společenských vrstev a vlastně by se neměli nikdy setkat, natož navázat vztah. Aria patří mezi obyvatele uzavřeného, vysoce technicky rozvinutého a izolovaného města, Perry zase do nebezpečného přírodního světa. Když Ariu vykáží z města za zločin, který nespáchala, domnívá se, že ji čeká okamžitá smrt – ve volné přírodě nemá šanci přežít. „Divoch“ Perry je pro ni jedinou šancí, jak se zachránit. Zakázaná láska a rozpolcená civilizace vzbuzuje mnoho filozofických, morálních a etických dilemat zrcadlících se v neobyčejném vztahu dvou hlavních hrdinů.

Něco o autorce:
Veronica Rossi se narodila v Rio de Janeiru, Brazílie. Vyrůstala a žila v různých zemích a
městech po celém světě, nakonec se usadila v severní Kalifornii se svým manželem a dvěma syny. Absolvovala bakalářské studium na UCLA a poté pokračovala ve studiu výtvarných umění na vysoké škole v Kalifornii. Když nepíše nebo nemaluje, honí se za svými chlapci, kteří ji umí rozesmát každý den.

Její první knihou je Pod nekonečnou oblouhou. Zahraniční práva na tuto knihu byly prodávány do více než dvaceti pěti zemí. Filmová práva získal Warner Bros.





BOOK TRAILER 



Může obsahovat spoiler!!

Matka Árie odešla do Blaženosti na výzkum, ale najednou s ní ztratí veškerý kontakt. Proto se začne bavit se synem jeho vůdcem, aby zjistila co se stalo. Místo toho se všechno zvrtne a Árie se ocitne venku. Peregrin vstoupil do Lusku a poté unesou jeho synovce Talona. Vydá se ho zachránit a záhy potká Árii a společně putují za jeho přítelem jako spojenci. Ona mu pomůže najít Talona a on ji ušetří její život. Jak to všechno dopadne? Najde Perry Talona a najde Árie svou matku?

Perry
Wow, další super dystopie!! Kdo knihu nečetl, musím upozornit, že se tato kniha ze začátku čte celkem těžko a já jsem si myslela že to vůbec nepochopím, ale dostala jsem se do toho celkem rychle. Tahle knížka byla hodně zvláštní, protože jsem takovýhle příběh ještě nikdy nečetla. Pro mě to bylo napínavý od začátku až dokonce a kdo knížku nečetl ať to napraví!!

Příběh se vypráví z pohledu Árie a Peregrina (hlavní postavy). Vztah mezi nimi se mi moc líbil. Od této knihy zprvu nečekejte romantiku, té se v knize dočkáte spíše ke konci.
Árie
Vůbec jsem nevěděla co mám od knihy očekávat. Komentáře - Recenze byly spíše smíšené, ale jsem ráda že jsem si knihu přečetla a nelituji toho :)
Z postav jsem si nejvíc oblíbila Perryho, pro mě koho jiného :DD. Líbilo se mi na něm že se skoro ničeho nebál a šel do toho. Árie mi lezla trochu na nervy, ale zas tak špatná nebyla.

Kdyby natočily film udělaly by mi ještě větší radost. Poslední dobou mi přijde že plno filmů je podle knižní předlohy (i když se už stalo že to s tím skoro nesouvsí - jenom postavy) a já to ani nestíhám číst a koukat ;).

Talon * Perry
Přečetla jsem již i druhý díl 1. část a recenze budu nejspíš zítra na blogu, nejpozději ve středu ;)). Tento díl se mi líbil trošku míň, ale uvidíme co přinese 2. část knihy.

Slovo závěrem...
Doporučuji!!! Rozhodně tahle kniha stojí za přečtení :).

Hodnocení obálky



Moje hodnocení



Hodnocení v procentech

93 %

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)