Nádherné bytosti - Recenze

Jelikož hlasovali jenom tři lidi a vždy u každé jiné knihy, takže budou dneska tyto recenze - Nádherné bytosti, Pod nekonečnou oblohou a Dar vlka.

Kniha: Nádherné bytosti
Série: Kronika prokletých zaklínačů
Autorky: Kami Garciová, Margaret Stohlová
Počet stran: 512 stran
Nakladatelství: Knižní klub
Anotace: Ethan žije v městečku Gatlin v Jižní Karolíně celý život, stejně jako celé generace jeho rodiny. A jedno ví bezpečně – tady se nikdy nic nemění, nikdy se nic neděje. Pak se však objeví Lena Duchannesová a najednou není nic takové, jako bylo dřív. Ethan postupně zjišťuje, že výstřední, zvláštní, nešťastná a nesmírně přitažlivá Lena je z rodiny mocných Zaklínačů a o jejích šestnáctých narozeninách na ni má dopadnout kletba – kletba, která ohrožuje její život. Lenu a Ethana však k sobě váže hlubší pouto, než kterýkoli z nich tuší, a Ethan je možná Leninou jedinou nadějí.

Něco o autorkách:
KAMI GARCIOVÁ je podobně podezíravá osoba jako hospodyně Amma z Nádherných
bytostí a jako každá správná kuchařka s jižanskými kořeny zadělává těsto na suchary i na koláče výhradně ručně. Má příbuzné mezi Dcerami Americké revoluce a osobně se účastní vytváření živých obrazů z občanské války. Studovala na George Washington University, kde získala magisterský titul. V pedagogické praxi se specializuje na literární výchovu, vede čtenářské kroužky pro děti a dospívající.

Když bylo MARGARET STOHLOVÉ patnáct, stejně jako Leně jí z
malérů pomáhalo psaní. Napsala a navrhla řadu populárních počítačových her (také proto se její zlobiví bíglové jmenují Zelda a Kirby). Margaret se za studií vášnivě zamilovala do americké literatury, získala magisterský titul z angličtiny na Stanford University a studovala rovněž tvůrčí psaní pod vedením básníka George MacBetha na University of East Anglia v Norwichi.

BOOK TRAILER

Může obsahovat spoiler!!!

Ethanovi se už nějaký ten pátek zdá sen o dívce, kterou nikdy předtím nespatřil, myslel si že je to jenom sen. Ale co když to nebyl sen, co když to byla pravda. První den ve škole ji spatřil a tušil že je to ona. Zamiloval se do ní a postupem času zjistil kdo vlastně je a co ji čeká o šestnáctých narozeninách. Přidá se na stranu temna nebo světla??

Ethan * Lena
Kniha mě celkem zklamala. Nevím myslela jsem si že mě bude bavit, ale bylo to spíše
naopak. Děj/Příběh který autorky vymyslely byl pěkně zpracovaný, byl čtivý a chvílemi byl i napínavý, takže je teď zvláštní co mě na tom nebavilo, v knize mi vadilo téma Zaklínači. Sice jsem předem věděla, že se to v knize určitě objeví, ale i tak jsem doufala, že se mi to bude líbit. Popravdě mě nikdy Zaklínači (Čarodějové) tolik nebraly a bylo to na knize znát. Konec mi přišel celkem uzavřený a další díly bych ani nevěděla co se tam bude dít. Ale další díly si chci přečíst i tak, v nejbližší době to ale neplánuji.

Co říct k filmu?? Z filmu jsem byla zklamaná ještě víc než z knihy. Vadí mi, že to bylo něco úplně jiného než kniha a fakt jsem ráda že jsem si nejdřív přečetla knihu, protože druhá polovina filmu byla v něčem (nechci říct v čem :DD) úplně jiná (kdo četl, viděl ví o čem mluvím) a jsem ráda že to nebylo v knize. Film my naopak přišel spíše ke konci otevřený no a co si mám o tom jako teď myslet? :)) Radši nic :). Jestli bude další díl jako film taky se na něj ráda podívám.

Slovo závěrem...
Tuhle knihu už nemůžu tolik doporučit jako jiné knihy, ale můžu ji doporučit těm kdo mají rádi tohle téma.

55 %