neděle 4. srpna 2013

Letní knižní výzva - AKTUALIZACE (6)



Tento projekt vymysleli Zuzzi a Táňa.

Tenhle týden jsem přečetla pouze jednu knihu (stydím se). To se mi za prázdniny snad ani ještě nepovedlo :). Ale strašně mi to vadí, protože jsem chtěla mít dneska aspoň dočtenou knihu Dar vlka, ale jsem zatím na stránce 100 a strašně mě to štve :)). Přitom kniha není špatná, ale já jsem nějak líná teď číst :D.


1. Rozum a cit - Jane Austen
2. Malé ženy - Louisa May Alcottová
3. Anatomie duchů - Andrew Taylor
4. Divergence - Veronica Roth
5. Sejdeme se v nebi - Šářka Junková
6. Radleyovi: Upíři odvedle - Matt Haig
7. Drakie - Sophie Jordan
8. Nádherné bytosti - Kami Garciová, Margaret Stohlová
9. Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi
10. Cesta věčnou nocí - Veronica Rossi
11. Výjimečná - Kristin Cashore
12.


 

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)