středa 10. července 2013

Waiting on Wednesday (2)



Meme, které vymyslela Nikol.

Cílem meme je každou středu ukázat knihu, kterou si chcete přečíst. 


Eragon
Christopher Paolini

Anotace: Jeden chlapec, jeden drak, svět dobrodružství. 
Fantasy bestseller Eragon z pera patnáctiletého Christophera Paoliniho, který nadchl miliony čtenářů po celém světě. Vypráví příběh chudého farmářského chlapce, který najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dračí mládě - Safira. Spolu se vydají na nebezpečnou cestu královstvím ovládaným králem, jehož zlo nezná mezí. 
Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou ... 
První díl trilogie Odkaz Dračích jezdců.


Tuhle knihu si chci přečíst strašně dlouho a štve mě že jsem ji ještě nepřečetla :).


Sakra dokopněte mi někdo do toho, bude stačit skvělý 

komentář který mě na tuhle knihu uchvátí tolik, že si ji 

budu chtít konečne přečíst!!!!!! :D

2 komentáře:

  1. Toto meme jsem nevytvořila já. Teď jsem koukala a vytvořila ho Breaking the Spine. Bohužel jsem nikde nenašla odkaz na její stránku.. :/// Eragona mám na seznamu! :) Prý je to dokonalá kniha! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha tak to promiň já to právě že nevěděla a myslela jsem si že jsi to byla ty :))

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)