středa 3. července 2013

Prázdninová výzva




Tento projekt vymyslela Roxanne.

O co jde??
Jde o to zhotovit seznam knižních sérií, které máme rozečtené a chcete je dočíst nebo alespoň  v nich pokročit. Můžou to být nové série, které jsem ještě nečetla a nebo které máme již nějaký ten pátek  rozečtený. No u mě je jich docela hodně :D. Zde bude spíše seznam sérií které teprve začnu číst ;).

Seznam:
Twilight - Za prázdniny bych chtěla aspoň přečíst Stmívání a Nový měsíc. Ostatní dva díly po prázdninách. je pravda že tuto sérii si chci přečíst strašně dlouho, ale vždycky mi do toho vleze nějaká jiná kniha :D.



Kronika prokletých zaklínáčů - Za prázdniny bych chtěla stihnout aspoň první díl a na knihu se moc těším ;).



Drakie - U této knihy bych chtěla přečíst aspoň první díl, víc jich asi nestihnu, knih na prázdniny mám moc :D.



Nebe - Tuto série bych chtěla přečíst celou, ale zatím vyšly jenom dva díly takže jakoby celá není ;), na další si musíme počkat (Pod nekonečnou oblohou a Cesta věčnou nocí) druhé knihy se trochu bojím, protože prý není celá, uvidíme..



Léto - U této série stihnu taky jenom první díl (Léto, kdy jsem zkrásněla), je to taková oddechovka na léto a na knihu se těším :D.



Hra lží - Konečně se tu objevuje kniha, u které už mám první díl přečtený a o prázdninách bych chtěla přečíst druhý díl. Pro mě byl první díl ten konec dost otevřený, takže jsem zvědavá jak to bude dál ;). 



Divergence - U této série se taky chystám přečíst zatím dvě vydané knihy. Na tuto sérii se těším asi nejvíc, protože je to dystopie :DD.  



Údolí stínů - Tady se chystám na třetí díl (Proměněna za soumraku) a série se mi zatím líbí moc tak doufám že nezklame. Po prázdninách se chystám na čtvrtý díl.



Výjimečná - U této série vyšla zatím pouze jedna kniha a na knihu se moc těším ;).




Teď je to už všechno, je to hodně co?? Jo já vím a doufám že to stihnu všechno. Každý týden budu dávat článek jak jsem na tom (aktualizaci). Mějte se!!

2 komentáře:

Děkuju za vaše komentáře!!! :)