neděle 14. července 2013

Posuď knihu podle obalu (3)


Meme pořádá Syki.

Cílem nedělního meme je zveřejnit obálku, anotaci knihy a hlavně názor na obálku.


Kniha: Dárce
Autor: Lois Lowry
Počet stran: 208
Vydáno (rok): 2013
Anotace: Dvanáctiletý Jonas žije ve světě, v němž neexistují války, zločiny, strach ani bolest. Všechno je dokonale organizované, nikdo si kvůli ničemu nemusí dělat starosti, dokonce i povolání dostane každý přiděleno. Jonas se má stát „příjemcem paměti“, uctívaným strážcem vzpomínek. Podrobuje se výcviku, při němž mu dosavadní příjemce paměti předává to, co nikdo jiný nesmí vědět ani cítit – vzpomínky a zkušenosti předchozích generací, dozvídá se o bolesti a utrpení, ale i o kráse, lásce a přátelství a začíná chápat, že jeho společenství žije v dostatku a bezpečí za cenu totální absence citů a možnosti volby. A s tímhle vědomím, s poznáním těchto hodnot už nedokáže žít jako dřív...

Můj názor na obálku: 
Tahle obálka se mi líbí od okamžiku kdy jsem ji uviděla. Kniha je spíše pro mladší, ale já si knihu určitě někdy přečtu ;). Na obálce se mi líbí jedna zvýrazněná osoba, je to možná zvláštní ale díky tomu mě obálka uchvátila tolik že mě zajímá co mě čeká uvnitř knihy.

A jak se líbí obálka vám??

1 komentář:

  1. Po pravdě se mi moc nelíbí.. :/ :) Na první pohled mě nezaujala.. :))))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)