neděle 14. července 2013

Opomíjené knihy (1)



Meme, které vymyslela GiraffeAndy.

Cílem meme je upozornit na knihu, kterou podle vás moc lidí nezná a uveřejnit ji.

Více informací ZDE.


Český název: Anatomie duchů
Originální název: Anatomy of Ghosts
Autor: Andrew Taylor
Nakladatelství: Argo
Rok vydání: 2012
Žánr: Romány historické

(82 % - 12 hodnocení)

Anotace: Děj románu se odehrává v Cambridgi roku 1786. Do uzavřeného světa
Jeruzalémské koleje přijíždí z Londýna z pověření lady Anny Oldershawové John
Cambridge
Holdsworth, aby vyšetřil nejasné okolnosti, jež vedly ke ztrátě paměti u jejího syna Franka, který se údajně setkal s duchem. Holdsworth má pro takové poslání veškeré předpoklady - pod tíhou osobní tragédie, ve které přišel nejprve o malého syna a posléze i o ženu, sepsal a vydal útlý spisek pojednávající o fenoménu duchů.

Spisek vyvolal rozruch v tehdejší společnosti a rozdělil ji na dva tábory. Holdsworth netuší, kolik členů Jeruzalémské koleje svým nečekaným příjezdem zneklidnil, a brzy zjistí, že za jejími zdmi se odehrávají podivné, nebezpečné věci. Zdánlivě poklidný akademický život je totiž ovládán zlovolným Spolkem svatého Ducha, jenž stojí i v pozadí mnoha neblahých událostí.

Můj názor: Určitě víte že jsem knihu četla nedávno (minulý týden) a zdá se mi že tuto knihu skoro nikdo nečetl, což je myslím škoda. Je čtivá a pro mě celkem napínavá. Důvod proč jsem si ji přečetla byl ten že anotace mi trochu připomínala knihu Upírské příběhy.. nebojte s upírama to nemá co společný ho, ale ten děj mi to trochu připomínalo. Popravdě se tam ani moc nedočkáte těch duchů, což vyplývá z názvu. Jinak mě se kniha líbila moc :)) a nezklamala. Knížka tak trochu o duhách jsem ještě nečetla, proto jsem si to nechtěla zkusit a chvilku jsem si chtěla odpočinout od té normální fantasy a atd.. Proto kdo tuto knihu nečetl, ať si ji někdy přečte, podle mě aspoň za jedno přečtení stojí ;)

Moje hodnocení


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)