neděle 2. června 2013

Třicetidenní knihobraní - Knihu, kterou nedám ani za milion (1)



Na úplně poslední chvíli se zúčastním projektu od VeEee. Celý červen se s vámi ostatními podělím o knihy, ke kterým mám nějaký vztah a atd.. Ostatní informace najdete ZDE.

1. Knihu, kterou nedám ani za milion.

Kniha se jmenuje bezpochyby Vampýrská akademie 3: Stínem políbená. I když jsem před chvíli se pořád rozhodovala jestli tuhle nebo Hostitele 
;).


No začnu tím jak jsem na ní vlastně narazila. No minulý rok jsem si koupila knihu Pokrevní pouta a o něco málo později Pokrevní pouta 2: Zlatá lilie. No a proč to jsem vlastně dávám? No ten důvod je takový, že díky týhle série jsem přišla na to že je Vampýrská akademie. Já vím je asi dost trapný no ale co mám dělat, já v knihách a v různých blocích ještě před půl rokem plavala :DD (trošičku se stydím, ale teď už to napravuji k lepšímu a k lepšímu). No takže to mám tak že jsem už přečetla Pokrevní pouta (1 i 2) a Vampýrskou akademii čtu teprve teď, jinak včera večer jsem přečetla Vampýrskou akademii 4: Krvavý slib!!! (Ono co v tomhle počasí jinýho dělat, viďte?) Jinak přímo ke knize: Kniha mě uchvátila díky napětí a pro mě velkému smutku. Bohužel u téhle knihy jsem slzy neudržela, ale přežila jsem to a jedu dál životem :DD. Hned jak jsem jí dočetla, chtěla jsem ji číst nanovo :)). A jak se líbí vám??

Lissa Dragomir - Rose Hathaway - Dimitrij Belikov




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)