úterý 11. června 2013

Třicetidenní knihobraní - Kniha, při které jsem se opravdu červenala (6)



Meme, které vytvořila VeEee. Více informací ZDE.

6. Kniha, při které jsem se opravdu červenala.

Zase dost těžké téma, protože pokud si pamatuji dobře tak já jsem se asi skoro u žádné knihy nikdy nečervenala, ale kniha se přece jen našla :). Kniha se jmenuje První rudá kapka (Jeaniene Frost). 


Ne že bych se u ní doslova červenala, ale byla to moje první kniha vůbec, kde tam bylo víc intimnějších scén. Což já jsem na to vůbec nebyla zvyklá a bohužel jsem se u toho červenala. V knize Vampýrská akademie tam proběhlo něco podobného a nepřišlo mi to nějak zvláštní, asi když jsem četla První rudou kapku tak jsem byla asi myšlenkami úplně někde jinde :D. Mě se kniha líbila moc, byla plná napětí, akce a romantiky. Brzo se chystám na volné pokračování Věčný polibek temnot + série Noční lovci (1-4).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)