středa 5. června 2013

Třicetidenní knihobraní - Kniha, kterou bych mohla číst stále dokola (3)



Projekt, který vytvořila VeEee. Více informací ZDE.

3. Kniha, kterou bych mohla číst stále dokola

Tak tohle téma je pro mě celkem hračka. Je to kniha HOSTITEL.  
  
Ta obálka je úžasná :DD

Tahle kniha je prostě nádherná a kupodivu se mi zdá, že se povedl i film. A to se moc často nestává. Tato kniha byla pro mě ze začátku dost nepochopitelná, ale pak jsem se začetla a nechtěla jsem dělat nic jiného než si jenom číst a číst. Někdo si myslí že tahle autorka není nic moc a to díky Twilight ságe, ale já rozhodně nemůžu říct že je špatná. Pro mě jedna z nejlepších autorech, díky této skvělé knihy. Na nějakým blogu jsem četla, že se plánuje pokračování téhle skvělé knihy!!!! Z toho mám vážně radost, protože mi přišel jak u knihy tak u filmu ten konec takový otevřený, jakoby to ještě nemělo konec. Kniha jsem četla zatím jenom dvakrát, ale určitě si knihy vrátím někdy brzo.


  





2 komentáře:

  1. Jojo.... Hostitel je dokonalost!!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuje se pokračování, škoda že je v nedohledu :/.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)