neděle 16. června 2013

Třicetidenní knihobraní - Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce (8)



Meme, které pořádá VeEee. Více informací ZDE.

8. Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce.

Kniha patří mezi docela oblíbené, ale já si nemůžu pomoct mě nezaujala. Kniha se jmenuje Měsíční kroniky - Cinder (Marissa Meyer).


Kniha podle toho co jsem tak různě četla, se hodnotí dost kladně, a proto jsem se do ní pustila i já. Bohužel já jsem jsem četla skoro 14 dní a pořád jsem byla na začátku, cca 50 stránka. Nemohla jsem se vůbec dostat dál. Kniha se mi ze začátku nelíbila, ale kdybych zvládla pokračovat určit to tak hrozný není. Nakonec jsem se rozhodla že ji číst nebudu a přečtu si ji někdy až na ní budu mít lepší náladu. Můžu se stát že ji nakonec nebudu číst vůbec...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)