středa 26. června 2013

Třicetidenní knihobraní - Kniha, kterou si závidím (13)



Meme, které pořádá VeEee. Více informací ZDE.

13. Kniha, kterou si závidím

Kniha je starší a spíše pro mladé čtenáře. Jmenuje se Neuvěřitelné září od Petry Braunové. Teď si asi říkáte proč si ji vlastně závidím?? Hned vám povím proč.


Závidím si ji protože mi ji autorka sama podepsala a dokonce jsem s ní potkala u nás v městské knihovny a jelikož jsem tehdy byla ještě celkem malá (cca 10 let) měla jsem z toho neskutečnou radost a doteď na to ráda vzpomínám  :). Jinak kniha mě bavila moc a četla jsem jí snad 5x. Jelikož jsem teď starší tak mě baví už  spíše jiné knížky a už nepatří moc mezi oblíbené, ale nikdy mě nepřestane bavit a ani mě neomrzí. U této knihy je vidět, že je spíše pro mladší čtenáře, a proto kdybych si ji přečetla teprve teď tak by mě asi nebyla. Pro mladší čtenáře můžu DOPORUČIT!! ;)

Zde podepsána kniha :).




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)