neděle 16. června 2013

Posuď knihu podle obalu (1)



Meme pořádá Syki.

Cílem nedělního meme je zveřejnit obálku, anotaci knihy a hlavně názor na obálku.

Toto meme plánuju již delší dobu, ale pořád jsem se nějak k tomu nedokopala, za to se omlouvám. Od teď by to mělo pravidelné jako každé meme kterého se zúčastním ;).

Kniha: Město z kostí                        
Autorka: Cassandra Clare
Série: Nástroje smrti
Díl: 1
Počet stran: 416
Vydáno (rok): 2009
Anotace: Když se patnáctiletá Clary Frayová vydá do newyorského klubu Pandemonium, vůbec netuší, že se stane svědkyní vraždy, kterou navíc spáchají tři teenageři se zvláštním tetováním na těle a podivnými zbraněmi v rukou. Mrtvé tělo pak jednoduše zmizí. Nejde jen tak zavolat policii, když jsou vrahové pro všechny ostatní neviditelní a na místě činu nezbyla ani kapka krve, která by napověděla, že tu zemřel člověk. A byl to vůbec člověk? Zde se Clary poprvé setká s Lovci stínů, bojovníky, kteří mají chránit svět před démony. Během čtyřiadvaceti hodin je Clary vtažena do jejich světa, její matka totiž zmizí a na samotnou Clary zaútočí démon. Proč by se ale démoni zajímali o obyčejné lidi, jako je Clary a její matka? A jak je možné, že má Clary najednou „vnitřní zrak“? To by rádi věděli i Lovci stínů… Zábavné, odvážné a neotřelé fantasy od Cassandry Clareové slibuje svým čtenářům strhující čtení, s nímž nebudou chtít přestat.

Můj názor na obálku:
Knihu hodnotí někdy kladně a někdy zase ne. Smíšené pocity, a já teď nevím jestli si ji přečíst nebo ne. No to jedno, obálka je pro mě hrozná :), nakladatelství Mladá Fronta, mohla vymyslet lepší obálku. Anglická je moc pěkná a tuhle takhle pokazí. Pro mě asi nejhorší obálka Přitom jsem myslím včera zjistila že vyjde 2. vydání a musím říct že to obálka je úžasná.

2. vydání - Na tuhle obálku bych mohla koukat pořád ;).

Co si myslíte vy?? Je obálka druhého vydání lepší než ta první? :)


P.S. Filmová premiéra tohoto dílu v ČR již 5. 9. 2013

Hlavní hrdinka



4 komentáře:

  1. Anonymní16/6/13

    Ani jeden díl Nástrojů smrti zatím nevlastním, ale jakmile vyjdou v novém kabátě, rozhodně si je pořídím! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To já plánuju taky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám první tři díly doma a jsem ráda,protože druhé vydání se mi vůbec nelíbí.. :/ Bohužel pak budu muset zbývající díly v tomto vydání koupit.. ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to mě se zase nelíbí to první vydání :))

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)